NO RURAL DECIDES TI, PARTICIPA!


O GRUPO DE DESENVOLVEMENTO RURAL GDR UTM É UNHA ASOCIACIÓN SEN ÁNIMO DE LUCRO FORMADA POR ASOCIACIÓNS, CONCELLOS, SATs, COOPERATIVAS E OUTRAS ENTIDADES DOS CONCELLOS DE MELIDE, SANTISO, TOQUES, SOBRADO, ARZÚA, TOURO, O PINO, BOIMORTO E VILASANTAR. TEMOS AS PORTAS ABERTAS. SOLICITA A ENTRADA.

NO RURAL DECIDES TI, PARTICIPA!


Visita turística ó territorio (Galego)




13 jun 2012

ABERTO O PRAZO DE INSCRICIÓN NO CURSO PARA PROFESIONAIS DO SECTOR TURÍSTICO

O día 26 de xuño dará comezo o curso "PROMOCIÓN E COMERCIALIZACIÓN DE PRODUTOS TURÍSTICOS" organizado polo GDR. Esta acción formativa está dirixida a todos aqueles xerentes/as e propietarios/as de negocios do sector do turismo: casas de turismo rural, restaurantes, tendas e actividades complementarias. O curso está orientado á planificación do marketing conxunto entre tódolos asistentes para a súa posterior posta en práctica. Ese carácter práctico é o que definirá esta acción, orientada a mellorar a ocupación no territorio e incrementar o gasto por visitante. Podes inscribirte nas oficinas do GDR ou enviándonos un correo a utm23gdr@yahoo.es. O prazo para anotarse remata o xoves 21 de xuño. O curso estará estruturado en sete xornadas de tres horas cada unha, que versarán sobre os seguintes contidos:

1ª SESIÓN Presentación do programa das sesións e os seus obxectivos Práctica: Propostas de identificación de lanzamento dunha Imaxe Corporativa Elección e Definición das potencialidades que queremos resaltar no Plan Estratéxico

2ª SESIÓN Deseño do Plan de Marketing e da Estratexia de Comunicación. Parte I Definición dos procesos que interveñen na Comercialización Exposición de Casos Prácticos

3ª SESIÓN Deseño do Plan de Marketing e da Estratexia de Comunicación. Parte II Exposición de Casos Prácticos

4ª SESIÓN Definición dun Plan Global de Marketing específico para a zona GDR UTM Fixación de obxectivos Plantexamento de diferentes propostas e elección das mesmas

5ª SESIÓN Plantexamentos de diferentes propostas de actuación e valoración do alcance das mesmas Elección dun Plan de Actuación. Iniciar o deseño do Plan de Actuación

6ª SESIÓN Presentación de propostas para o Plan de Actuación Elección dunha proposta Posta en marcha

7ª SESIÓN Análise dos resultados acontecidos na execución do Plan Estratéxico Comercial Propostas de mellora, modificacións e reorientación precisas para buscar a consecución dos obxectivos plantexados.

No hay comentarios:

Publicar un comentario